Administratiekantoor Van den Oever

Voor de verzorging van de administratie van de MKB'er en ZZP'er

Sacha

Mijn naam is Sacha van den Oever, al 29 jaar werkzaam in de administratieve sector. Na 6 jaar bij een accountantskantoor de administratieve duizendpoot te zijn geweest, belandde ik in de bouwwereld bij een aannemingsbedrijf. In 2003 als zelfstandige gaan werken.

Wat doe ik

Mijn activiteiten betreffen het verwerken van de administratie in een financieel pakket, het verzorgen van de aangiftes BTW, het vervaardigen van een jaarrekening, het publiceren van een jaarrekening (BV), verzorgen van aangiftes Inkomstenbelasting en Vennootschapsbelasting, verzorgen van de salarisadministratie, advisering.

Veranderingen

Ook de administratieve sector lift mee op de veranderingen op het gebied van digitalisering. Dat betekent dat de spreekwoordelijke schoenendoos achterwege mag blijven en uw administratie bij voorkeur digitaal door u wordt aangeleverd, wat voor u als klant als voordeel heeft dat u niet meer alles op papier hoeft aan te leveren. Dat betekent niet dat ik niet meer aanspreekbaar ben voor u als klant. De koffie staat nog altijd voor u klaar.

De Teruggave

Wat er ook veranderd is, na 15 jaar naar een nieuwe locatie in een bedrijvenverzamelgebouw in het centrum van Breda, De Teruggave genoemd, voor u bekend als het voormalige belastingkantoor. Hier ben ik 4 dagen in de week te vinden. De andere dag werk ik op locatie.

Waar te vinden

locatie Administratiekantoor Van den Oever

Contactpersonen

Sacha van den Oever

Sacha van den Oever

Adres

Gasthuisvelden 11
4811VX
Breda

oeveradm@gmail.com

De Teruggave

Gratis spreekuur voor startende ondernemers uit Breda, elke tweede dinsdag van de maand van 9 tot 10 uur en van 20 tot 21 uur. U kunt mij mailen om te reserveren op oeveradm@gmail.com

Social Media